Efekty gitarowe Biyang w TopGuitar

Październikowe wydanie Magazynu Muzyków TopGuitar zawiera test efektów gitarowych AD-8 Delay, Ph-8 Phase, CH-8 Chorus, RV-10 Tri Reverb, OD-8 X-Drive oraz Metal-End Pro firmy Biyang. Poniżej przedstawiamy fragmenty z testu, przeprowadzonego przez Grzegorza Ufnala, redaktora działu sprzętowego TopGuitar:

„Bardzo podoba mi się w analogowych efektach Biyang to, że posiadają one wszelkie najlepsze cechy brzmienia, które wszyscy tak bardzo lubimy.”

„Urządzenie posiada bardzo gładki, organiczny overdrive i jest bardzo podatne na artykulację. Trzeba przyznać, że w bezpośrednim porównaniu z zielonym protoplastą, X-drive wypada nadspodziewanie dobrze, a może nawet lepiej.”

„Metal-End Pro na pierwszy rzut oka budzi respekt ilością gałek i przełączników, co – jak się okazuje w praktyce – ma duże przełożenie na możliwości kreowania przesterowanego dźwięku.”

„Jest to wybitnie udany efekt, który z powodzeniem można postawić obok kultowego MXR Phase 90. Zresztą funkcjonalnością, zakresem przesunięć fazowych i najogólniej brzmieniem PH-8 przypomina do złudzenia zaawansowanego MXR Phase 100.”

„Chorus CH-8 z powodzeniem można porównać z vintage’owymi kostkami Bossa.”

„Delay Biyang AD-8 zbliża się najbardziej do EHX Memory Boy. Brzmi bardzo miękko i posiada charakterystyczny brudek w repetycjach. Jest bardzo organiczny i podatny na artykulację.”

„Brzmieniowo efekty wypadają nadspodziewanie dobrze i można śmiało powiedzieć, że w każdym przypadku jest to brzmienie godne zawodowca.”